Negyvenezer dollár bevételt hozott a ME3 petíció a Child's Play alapítványnak

Bizonyára sokan hallottatok már arról a petícióról, melyet a Mass Effect 3 végének megváltoztatása érdekében nyújtottak be elégedetlen játékosok a BioWare felé. A petíciónak immár 30.000 aláírója van, ezenfelül 25.000 kedvelője Facebookon és 3.000 követője Twitteren. A ChipIn egy jótékonysági akciót kezdeményezett, melyben a Mass Effect 3 petíció népszerűségét kihasználva igyekszik adományokat gyűjteni a Child's Play alapítványnak.

A Retake Mass Effect 3 című kezdeményezéssel azt kívánják elérni, hogy a játékosok ne csak saját magukon, hanem a beteg gyermekeken is hasonló lelkesedéssel próbáljanak segíteni. Az akció eddigi sikerét jól bizonyítja, hogy a cikk írásának pillanatáig már több, mint 43.000 dollárt adományoztak a petíciót benyújtó játékosok az alapítványnak.

A Child's Play nevű alapítvány számlájára érkező adományokból világszerte mintegy 70 kórház beteg gyermekei számára vásárolnak videojáték kellékeket (konzolokat és számítógépeket). Tavaly összesen mintegy 3,5 millió dollárnyi értékben vásároltak játékgépeket a gyermekek számára.

Az eredeti petíciót benyújtó játékosok azt kérik a BioWare-től, hogy egy patch vagy DLC formájában változtassák meg a Mass Effect 3 végét, ami többek között a következő módosításokat is foglalja magába:

  1. Tartalmazza a történet eseményeinek bővebb magyarázatát,
  2. Legyen benne a játék végén hozott döntéseink által előidézett események bemutatása is, különösképpen hogy ezeknek milyen következményei lettek a sorozat során megismert bolygókra, fajokra és csapattársainkra, akikkel együtt küzdöttünk sokáig,
  3. Legyen benne egy olyan hősi végkifejlet is, melyben az eddig elért eredményeink több értelmet nyernek.

A BioWare főnöke, Casey Hudson időközben nyilatkozott a játékosok felháborodásával kapcsolatban, elmondva, hogy ők már a kezdetektől fogva úgy akarták befejezni a trilógiát, hogy az megossza majd a játékosok véleményét. És ezt kétségkívül sikerült elérniük, mert valóban erősen megoszlatták őket, ráadásul azóta mindenki erről beszél, találgatva hogy vajon mi történik ezután, mit jelentenek a befejezésben látható dolgok, és hasonlók.

- "Nem akartuk, hogy a játék felejthető legyen," -mondta Casey Hudson, majd hozzátette: "Vannak nagyon jó egyjátékos és többjátékos DLC tervei is a tarsolyunkban, és a játékosok addigi visszajelzései hatással lesznek majd arra, hogy miképp fogjuk ezeket megtervezni."

Magyarán várhatjuk az érkező DLC-k sorát, melyekben majd választ kaphatunk kérdéseinkre, addig marad a találgatás és az eltérő vélemények olvasgatása.

Azóta történt

Előzmények