Nagy siker a Borderlands 2

A Take Two üzleti jelentésében kitért többek között a Gearbox által készített Borderlands folytatásra is. Elmondásuk alapján a játék az egyik zászlóshajója a kiadónak, ami nem is csoda: összesen nagyjából tízmillió példányt értékesítettek belőle. A Gearbox fellélegezhet (vagy éppenséggel szitkozódhat, hiszen a cím tulajdonjoga nem az ő, hanem a kiadó kezében van), valószínűleg évekig lesz még mit csinálniuk a napi betevőért.

Tízmilliós siker a Borderlands 2

A hányatott sorsú szériát nem sokkal a Counter-Strike kukázott küldetéslemeze után kezdte el fejleszteni a Gearbox szoftver: eredetileg sokkal komolyabb hangvételű, depresszív poszt-apokaliptikus játéknak tervezték, és úgy is kezdték el reklámozni 2007 környékén. Miután a program a készítők szerint nem állt össze, a fejlesztés egy késői szakaszában merészen rajzfilmszerűre vették a figurát: bár a Borderlands eredeti hangulatáért felelős hölgy nem fogadta jól a váltást (ott is hagyta a céget) a fogadtatás végül a merész húzást jutalmazta: a könnyedebbre vett, jellegzetes színvilág védjegyévé vált a programnak.

Azóta történt

Előzmények