Megérkezett a DirectX 11-es Crysis 2

Az elmúlt héten közöltünk képeket a Crysis 2 DirectX 11-es módjáról, míg most a teljes csomag letölthető a legfrissebb 1.9-es patch mellett. Az új javítás automatikusan települ, és ehhez csak a Crysis 2 játékot kell elindítani. Ezzel a felhasználó felkészítette a motort a DirectX 11-es csomagok telepítésére, melyek az alábbi weboldalról tölthetőek le.

Hirdetés

Az eredeti koncepcióhoz képest némileg változott a helyzet, ugyanis nem három, hanem csak kettő DLC jelent meg, de itt tulajdonképpen csak arról van szó, hogy a Crytek a DirectX 11 Ultra Upgrade DLC-t és a DX11 Tessellation Packet összevonta, és az előre tárolt beállításokat némileg módosították. Ezzel egyetemben a benchmark rész teljesen kimaradt, amit a vállalat instabil működéssel magyarázott.

A DirectX 11 Ultra Upgrade lényegében minden DirectX 11-es effektet tartalmaz, míg a High Res Textures mód a jobb minőségű textúrákért felel. Mindkettő opcionálisan telepíthető, így az 1.9-es patch mellé nem szükséges a meglétük, vagyis a felhasználó maradhat a gyors, de kevésbé részletgazdag grafika mellett is.

Amennyiben a DirectX 11-es effektet tartalmazó csomag telepítésre kerül a Crytek egy erős, DirectX 11-es grafikus vezérlőt ajánl minimum 768 MB memóriával. A High Res Textures mód 64 bites operációs rendszert követel, ami mellé minimum 768 MB-os VGA szükséges, és rengeteg rendszermemóriáról is gondoskodni kell. A két csomag együtt akkor fog jól futni, ha a számítógépen 64 bites Windows 7 operációs rendszer fut, emellett a PC rendelkezik 8 GB rendszermemóriával, gyors négymagos processzorral, és 1,5 GB vagy több VRAM-mal operáló, felsőkategóriás grafikus kártyával. Full HD-nél magasabb felbontás mellett ajánlott az SLI és a CrossFireX konfiguráció megléte, sőt a többmonitoros Surround és Eyefinity megjelenítéshez egyenesen elengedhetetlen.

Az új DLC-k mellett a játékból kikerül az anizotropikus szűrés támogatása, mivel a DirectX 11-es csomag tartalmaz olyan effekteket, ami ezzel az eljárással nem kompatibilis. A Crytek azt ajánlja, hogy a felhasználó driverből aktiválja a szolgáltatást. Ennek a minősége persze eltérhet az eddig megszokottól, hiszen Parallax Occlusion Mapping mellett nem lehetséges a tökéletes eredmény. A Crytek szintén kiemelte, hogy DirectX 11 mellett nem működik a játék sztereó 3D-s módja, amit később fognak javítani.

Azóta történt

Előzmények