Megalakult és a következő Bioshock játékon dolgozik a Cloud Chamber

A munkálatok még nagyon az elején tartanak, így a premierre még biztosan sokat kell majd várnunk.

A 2K ma bejelentette a cég kiadói márkája alá tartozó legújabb, teljes tulajdonú fejlesztőstúdióját Cloud Chamber néven. Történetmesélők egész csapatával, akik alig várják, hogy tovább feszegessék az interaktív szórakoztatás határait egyedi, lebilincselő és elgondolkodtató élményeket nyújtva a világnak, a Clould Chamber két helyszínen fog működni: a 2K San Francisco Bay Area központjában (Novato, Kalifornia), illetve az első kanadai 2K stúdióként Montreálban (Québec). A 2K továbbá azt is felfedte, hogy a Cloud Chamber az elkövetkező években a világszerte elismert BioShock franchise következő részén fog dolgozni.

„Ahogy folyamatosan bővítjük termékportfóliónkat továbbra is inspirálnak a lehetőségek, hogy még többet fektessünk be értékes IP-inkbe, remek emberekbe és kollektív, hosszútávi potenciáljukba” mondta David Ismailer, a 2K elnöke.

Hirdetés

„A BioShock az egyik legkedveltebb, kritikusok is dicsért és az egyik legjobban értékelt franchise az előző konzol generációban. Alig várjuk, hogy lássuk, mit tartogat majd erős narratívája és ikonikus belsőnézetes játékmenete a jövőben új stúdiónk, a Cloud Chamber csapatának vezetésével.”

A 22 két évnyi tapasztalatot és eddig 40 játékot maga mögött tudó veterán Kelley Gilmore lesz a Cloud Chamber globális stúdióvezetője, ezzel együtt pedig a 2K történetének első női fejlesztőstúdió vezetője. Gazdag tapasztalata túlmutat a produkciós vezetésen, a marketing iránymutatáson és a közönségkapcsolat menedzsmenten, valamint többek között két évtizedet töltött a 2K másik teljes tulajdonú stúdiója, a Firaxis Games tagjaként, ahol olyan sorozatokon dolgozott, mint a Sid Meier’s Civilization és az XCOM. Munkavégzésének helye Novato lesz.

„Azért hoztuk létre a Cloud Chamber stúdiót, hogy még felfedezetlen világokat– és azok rejtette történeteket – alkossunk, amik tovább feszegetik annak határait, hogy mit lehetséges bemutatni videojátékokon, mint médiumokon keresztül” mondta Kelley Gilmore, a Cloud Chamber globális stúdióvezetője.

„A csapatunk hisz a sokféleség erejében és szépségében a stúdió összetétele és gondolkodásmódja tekintetében egyaránt. Rendkívül tapasztalt játékkészítők csapata vagyunk, számos a BioShock megalkotásáért, továbbfejlesztéséért és hírnevének fenntartásáért felelős taggal, és megtiszteltetés, hogy a 2K család része lehetünk ezen ikonikus franchise kísérőjeként.”

Hirdetés

  • Kapcsolódó cégek: