Max Payne 3 - korszerűsített bullet time

A Max Payne egyik kulcsfontosságú eleme volt a bullet time, ami azóta számtalan formában jelent már meg a játékvilágban, mára már lassan erejét vesztve.

A Rockstar elmondása szerint ez az effektus rendkívül fontos a sorozat mind a három részében, vagyis igen a Max Payne 3-ban is visszatér, viszont igyekeznek a kor igényeihez igazítani. Rob Nelson a játék művészeti vezetője azt szeretné, ha a játékosok számára egy olyan rendszert tudnának átadni, ami a játékosok számára azt az érzetet kelti, hogy minden egyes töltény megfelelő precizitással éri el célját. Szeretnének egy stílusos, precíz és kellőképpen megkoreografált harci játékmenetet megalkotni.

Tehát a Max nevével fémjelzett bullet time visszatér, de azt már a 2011-es technológiának megfelelő formában teszi. Ennek megvalósításában a RAGE és az Natural Motion's Euphoria rendszerek lesznek a segítségükre, amik Max mozgását és a környezetére adott realisztikus reakcióit és interakcióit hivatottak irányítani, lépésről-lépésre. A RAGE nem tévesztendő össze a napokban megjelenő id alkotással, ezúttal a Rockstar Advanced Game Engine-ről van szó.

Nelson azt is elmondta, hogy minden egyes töltényt külön modelleznek, és a találatokat minden ellenfél esetében dinamikusan regisztrálnak.

Végső céljuk, hogy a Max Payne 3 egy új viszonyítási alap legyen a TPS játékok között. Reméljük ez sikerül nekik.

Azóta történt

Előzmények