Mass Effect: ME1 vs. ME2 PC = Grafikai összehasonlítás

A tegnapi Mass Effect 2 grafikus benchmark kapcsán már megemlítettük, hogy a játék alatt dohogó Unreal Engine 3.0-t alaposan feljavították, gondolok itt elsősorban a grafikai fejlesztésekre. A PC Games Hardware most összehasonlította nekünk a két rész grafikáját, amiből egyértelműen levonhatók a megfelelő következtetések. Lássuk tehát, mitől is van az, hogy az első rész még vígan szaladgált a nem túl modern grafikus kártyánkon is full beállításokkal, 16xAF-el 4xMSAA-val megfejelve röccenés nélkül, a mostani részben pedig már egy ATI Radeon HD 4890-en is ki kell az anti-aliasing-ot kapcsolni, ha folyamatos játékmenetet szeretnénk 1920x1200-as felbontásban (Legalábbis a teszt tanulsága szerint):

Mass Effect 1 (felül) vs. Mass Effect 2 (alul)

A többi képet megtaláljátok a forrásoldalon, sajnos ott is csak ilyen kis felbontásban vannak fent, pedig az igazi különbség 1920x1200-as felbontásban látszódna igazán.

Azóta történt

Előzmények