Mass Effect 3: Félig lövölde, félig RPG

Egy képzeletbeli skálán, aminek egyik vége az RPG, másik pedig a lövöldözős játék, a Mass Effect sorozat nagyjából középtájon található. A BioWare elmondása szerint azért alakították ki így a játékot, hogy mindkét műfaj szerelmesei megtalálják benne számításaikat.

A Mass Effect 3 producere, Michael Gamble egy CVG-nek adott interjújában elmondta, hogy nem igazán tudna győztest hirdetni a két műfaj között, hiszen arányaikat tekintve mindegyikük nagyjából egyforma részét képezi a játéknak.

Állítása szerint egy olyan elképesztő lövöldözős játékot kívántak létrehozni, melynek keretén belül egyben a legjobb történetet is elmesélhették a rajongók számára, így született meg a Mass Effect sorozat jelenlegi felépítése.

Hozzátette azt is, hogy az első részben fellelhető RPG elemek nagy része hiányzott a Mass Effect 2-ből, és ez egy picit az akciójátékok irányába terelte a középpontot, azonban a harmadik részben ezek visszatérnek, így ismét egyenlő elosztásban találjuk majd őket.

"Úgy gondolom, hogy a Mass Effect 3-ban sok olyan karakter testre szabási lehetőséget hoztunk vissza, amit hiányoltak a második részből: fegyverek, páncélok, képességek - mindegyiket kilenc különféle módon tudjuk fejleszteni," - mondta Michael Gamble.

A Mass Effect 3 megjelenése március 9-én várható nálunk, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra. Aki szeretné megrendelni a N7 Collector's Edition kiadást, az jobban teszi ha siet, ugyanis Chris Priestly a BioWare közösségi koordinátora elmondta, hogy már nem készítenek több dobozos CE változatot a megjelenésig, így aki lemarad róla, annak a Digital Deluxe Edition lesz kizárólagos lehetőség rá, hogy megszerezze az extra tartalmakat.

Azóta történt

Előzmények