Mass Effect 2 PC: Pozitívumok és negatívumok a grafikában

Tegnapelőtt írtunk róla, hogy a Bioshock 2 az Unreal Engine 2.0-át használja, ezért lényegesen rosszabb a játék grafikája, mint a szintén nemrég megjelent Mass Effect 2-nek, ami már a sokkal modernebb Unreal Engine 3.0-ra épül. Azonban mindezek ellenére abban is akadnak zavaró grafikus hibák. A PC Games Hardware most a Mass Effect 2-t vette górcső alá, és én ezúttal is pirossal, illetve zölddel jelöltem a különböző hibákat és erényeket.

A Mass Effect 2 készítői jócskán feljavították az Unreal Engine 3.0 motor által nyújtott látványt, elsősorban a megvilágítás tökéletesítésével, valamint olyan új feature-ök hozzáadásával, mint a Spherical Harmonic Lighting, vagy a Cinematic Lights. A textúrák részletesebbek, különösen a karakterek néznek ki nagyon jól. Azonban negatívumok is bőven akadnak a grafikában. Néhol nagyon alacsony felbontású textúrákat látunk, és van, ahol ezek nem is illeszkednek tökéletesen egymáshoz. Az alábbi galériában megtalálhatjátok a képeket a grafika negatív és pozitív oldalairól:

Mass Effect 2 PC galéria: Pozitívumok és negatívumok

Előzmények