Marvel’s Guardians of the Galaxy - A harc és a felfedezés

Patrick Fortier többek között azt is megmutatta hogyan kell elképzelni a csapatok vezetését.

A minap az Eidos Montréal két videót is közzétett a közelgő Marvel’s Guardians of the Galaxy játékukkal kapcsolatban, ahol azt láthatjuk, hogyan fog működni csapatunk irányítása a csatákban, illetve a csatákon kívül. A videóban Patrick Fortier Senior Gameplay Director arról mesél, milyen módon közelítették meg a csapatok vezetésének kérdését és arról, hogyan tudták megvalósítani az elképzeléseiket.

Mindegyik Guardian egyedi jelenség a csatatéren. Mindegyiküknek megvannak a maga képességei, szinergiái a csapattársakkal, amiket megfelelően kell tudni használni annak érdekében, hogy legyőzhesd a rád váró ellenfelek szinte végtelen sorát. Rocket a csapat azon tagja, aki egyszerre több célpontot is be tud fogni speciális robbanó töltetekkel; Groot a védelmező és gyógyító; Drax – jobb szó híján – egy elszabadult ágyúgolyó; Gamora a precíz gyilkos és Star-Lord a csapat sokrétű „vezetője”.

A játék során nem csak a csaták közben kell a csapatot irányítani, hanem a köztes időben is. Ugyanilyen fontos a csapattársaikkal való viszonyuk is a Milano fedélzetén. Döntéseket kell majd hoznod (és viselni a következményeket), hiszen ez egy vezető dolga. Nekünk kell eldöntenünk, hogy kik kapjanak képesség pontokat, hogyan állunk hozzá egyes diskurzusokhoz, és persze dönthetünk, hogy képregény hű megjelenést adunk a csapatnak, vagy egy abszolút újfajta megjelenést.

A Marvel’s Guardians of the Galaxy elérhető lesz 2021. október 26-ától PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch és PC platformokon.

Azóta történt

  • Marvel’s Guardians of the Galaxy teszt

    Jobbak, mint a Bosszúállók: a galaxis őrzői orosz akcentusú kutyában, intergalaktikus balhéban és arcfestett szektásokban gazdag kalanddal bizonyítják, hogy van helyük a játékvilágban is.