Kárpótlás az APB játékosainak

Egy érdekes beszélgetés alakult ki a Steam fórumán. A Dragonshadow nevű felhasználó közzétette azon beszélgetését, amit az Electronic Arts ügyfélszolgálatával folytatott, miután megvette az All Points Bulletin című MMO-t, ami nemrég, pár hónap elteltével leállt. Ezért most felkereste őket, hogy esetleg nem kaphatna-e valami kárpótlást a veszteségre. A beszélgetést elolvashatjátok ott, de az angolul kevésbé értőknek egy kicsit összefoglalom:

A dolog végül is arról szólt, hogy a srác megvette a Steam-en keresztül a játékot, még fel sem használta a kódot, és már leálltak a szerverek. Ekkor felkereste az EA ügyfélszolgálatát, és elpanaszolta nekik a dolgot. Először felajánlottak neki egy 20 dolláros engedményt biztosító kupont, mire ő finoman megjegyezte, hogy a játékért 50 dollárt fizetett.

Ekkor egy ingyenesen választható, hasonló árú játékot kínáltak fel az EA kínálatából, mire a srác megkérdezte, hogy akkor esetleg nem kaphatná-e meg a Bulletstorm-ot? A válasz az volt, hogy nem, mivel az nem EA játék. Csak azt választhatja, ami az EA oldalán van. És hiába mondta, hogy ő éppen hogy ott látta meg a játékot, azt nem választhatta (Azóta már el is tűnt a játék az oldalról).

Akkor rákérdezett a Dragon Age 2-re, vagy a Dead Space 2-re, mire azt mondták neki, hogy a Dragon Age 2-ről esetleg lehet szó, de mivel még nem jelent meg, ezért most nem tudják neki azt odaadni, később kell őket újra keresnie. Ebben meg is egyeztek, így most a srác ingyen letöltheti azt a megjelenéskor.

A topikban többen is sikeres kártérítési akciókról számolnak be, azonban a kárpótlás mértéke eléggé változó. Néhányan játékokat kaptak, mások BioWare pontokat vagy kuponokat. Egy biztos, hogy aki megvette az APB-t, és ezt be is tudja bizonyítani a kapott CD-kulccsal, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot az EA ügyfélszolgálatával, hátha ő is sikerrel jár.

Előzmények