Japán Mario Kart 8 reklám, szigorú Luigival

A Nintendo nem feltétlenül arról híres, hogy jól reagál a különböző trendekre, a cégről pedig pláne nem feltételeztük volna, hogy olyan dolgokra, mint egy a játékukból létrejött mém reagálnának. Változik a világ – vagy legalábbis a vállalat japán PR-osai jobban érzik a világhálót, mint az anyavállalat nagy része.

A Mario Kart nyolcadik részében a Wii U hardvere lehetőséget adott a fejlesztőknek arra, hogy minden eddiginél részletesebben kidolgozhassák a legendás versenyzős játék karaktereit – példának okáért az örök második Luigit is, aki meglehetősen szigorú (mondhatni gyilkos) tekintettel méri végig a konkurenseit egy-egy összecsapás közben. Egy japán Mario Kart 8 reklámot pedig minden kétséget kizáróan erre hegyeztek ki: az internet által felkapott tekintet szinte sugallja, hogy vásároljuk meg a játékot, különben baj lesz.

Azóta történt

Előzmények