HAWX gameplay bemutató

A francia kiadó bukaresti stúdiójában készülő HAWX központi eleme a fedélzeti számítógép lesz: a játék vezető dizájnere a lenti videóban, bemutatja, hogy miként is fog ez működni. Az elgondolás mindenképpen egyedi: bekapcsolt állapotban részletes információkat kapunk a HUD-on minden egyes lényeges dologról, beleértve az ideális röppályát és az ellenfelek elhelyezkedését, ám ez csak addig működik, amíg a küldetés rendben zajlik, ugyanis amint fellép valami váratlan, improvizálnunk kell. Ez esetben kénytelenek leszünk hanyagolni a számítógépet - cserébe közvetlenebb manőverezést, és egy látványos, külső nézetet kapunk, melyben egyszerre láthatjuk saját gépünket és az ellenséges vasmadarat.

A játék megjelenése őszre van kitűzve, PlayStation 3, Xbox 360 és PC platformokra.

Azóta történt

  • HAWX Trailer

    Tom Clancy's HAWX hamarosan, márciusban jön. Eddigi videók alapján arcade irányítása lesz a vadászgépeknek.