Alig két hét telt el azóta, hogy a 343 Industries és a Microsoft sokak meglepetésére elérhetővé tette a Halo: Infinite többjátékos módját, amely mindenki számára kipróbálható, hiszen ingyenes játékként kaptuk meg. Az elmúlt időszakban többnyire pozitív visszajelzéseket kaptunk a programról (Mi tesztünk a kampánnyal együtt várható majd), azonban egy nagy negatívumot érdemes megemlíteni. A Battle Pass rendszer nem az egyéni tetteink után fejlődik, hanem a hetente változó kihívások teljesítésével növelhetjük a szintünket. Ez sokaknak nem tetszik, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy átdolgozzák az egészet. Ez egy hosszabb folyamat, amelynek első lépéseként John Junyszek bejelentette, hogy a napi első hat meccsünk után fix tapasztalati pontok járnak majd, így automatikusan fejlődünk majd.
After seeing how XP was earned with those changes, we noticed that players were starting their sessions with slower payouts than we'd like. To address this, we will be increasing the XP payout for the first 6 matches of each day. An outline of this update can be found below:
— John Junyszek (@Unyshek) November 30, 2021
We know many of you want even larger changes and we're committed to doing so, but those will take time. We made this update based on data and player feedback, and we'll monitor its impact after we push it live tomorrow morning. As always, keep sharing your feedback! 👊
— John Junyszek (@Unyshek) November 30, 2021