Halo: Infinite - Rajongói kérdezz-felelek

A közösségi menedzser John Junyszek és a fejlesztők néhány tagja egy hosszabb videóban válaszoltak kérdésekre, így számos új információt kaptunk a készülő FPS-ről.

Anno az eredeti terv szerint tavaly év végén debütált volna az új Xbox-szal a Halo: Inifnite, végül elhalasztották a premiert egy évvel és csak valamikor idén ősszel várható a megjelenés. Hosszú ideje nem kaptunk új információkat a projektről, a minap azonban érkezett egy háromnegyed órás videó, amelyben John Junyszek és a 343 Industries néhány tagja válaszoltak a rajongók kérdéseire, így számos újdonságot megtudtunk az FPS-ről. Lentebb a teljes videót láthatjátok, alatta pedig a leglényegesebb részletekből csemegézhettek.

  • A napszakváltásra reagálnak az ellenfelek, pl.: éjszaka a Gruntok alszanak, a Phantom-ok keresőfénnyel pásztázzák a környéket
  • Dinamikus időjárást kapunk, külön szél és ködrendszert dolgoztak ki, premier után viharok/hóviharokra is számíthatunk
  • Nem tér vissza a dual-wielding, vagyis nem használhatunk egyszerre két fegyvert
  • Nem lesznek ellenséges állatok
  • Az Elite-ek nem lesznek játszhatóak multiplayer módban sem
  • Kampány alatt fejleszthetjük az eszközeinket
  • Különböző környezeti zónákat kapunk (erdők, mezők, mocsarak, sivatag, barlangrendszer stb.)
  • Az átvezetők attól függően változnak, hogy milyen napszakban járunk és milyen fegyvert tartunk magunknál
  • A helyszín ugyebár a Zeta Halo lesz, amely egy teljesen 3D-s világ, konkrétan lesz széle is, ahova eljuthatunk és akár le is lehet esni róla
  • Nem lesz teljesen open-world a játék, de méretes világot kapunk, a fejlesztők ihletként a Halo: Combat Evolvedből a The Silent Cartographert hozták fel
  • A vadvilág egyes élőlényeinél éjszaka biolumineszcenciát vehetünk észre
  • Lesznek hangfelvételek, amelyeket küldetéseink során gyűjthetünk össze, ezekben személyes sztorikat, a gyűrűn történt harcok történeteit és egyébb információkat kapunk
  • A Banished frakció dizájnja a Halo Wars 2-ből köszön vissza, az ott látott kinézetet kapjuk itt is, az épületeiket és járműveik is felbukkannak
  • Wasp is irányítható lesz
  • Teljesen szabad kezet kapunk a küldetéseink során, vagyis akár azt is eljátszhatjuk, hogy egy Banshee-t ellopva egyből az adott missziónk végére utazzunk