GTA IV hírcsokor

>> Leslie Benzies a The Times Online-nak adott interjújában beszélt arról, hogy a játékon a három és fél éves fejlesztési időszak alatt több, mint 1000 ember dolgozott folyamatosan. Nem tudott - vagy nem akart - pontos számot mondani, de elmondása szerint a játék "körülbelül 100 millió dolláros fejlesztési költséggel bírt".

Amennyiben ez a becslés helyes, úgy a játék ezzel egy újabb rekordot állít majd fel: az eddigi legdrágább versenyző a játékok világában a Shenmue volt, amely 70 millió dollárba került a SEGA-nak.

>> Aaron Greenberg mesélt a játék amerikai teljesítményéről: elmondása szerint az eddigi visszajelzések alapján a játék 2:1 arányban fogy Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra. Mindez persze hatással lesz majd az eladási adatokra ("erős lesz az áprilisi hónap, de véleményem szerint ennél is fontosabb a májusi hónap - ekkor érződik majd a GTA IV megjelenése csak igazán") Az úriember szerint az első napon egy millió játékos jött online játszani, ezzel azonnal az adott időszak legnépszerűbb Live-játékává téve a Grand theft Auto IV-et. Végezetül érdekességek: a játék megjelenése utáni 24 órában 2 millió achievement-et értek el, amelyek 15 millió gamerscore-t jelentettek a játékosoknak.