God of War III - ami a korábbi részekből kimaradt

Aki kicsit is jobban ismeri a God of War szériát, vagy akár csak egyszer is végigjátszotta az első részt, az tudja, hogy idő és/vagy kapacitás hiányában mennyi ötlet/elképzelés maradt ki végül a játék(ok)ból. Egy rövid példa az érzékeltetés végett: Kratos már az első részben képes lett volna repülni, ha a fejlesztőknek marad elég idejük kidolgozni mindezt. Nem maradt, így csak a második epizódban "repkedhetünk" Icarustól elvett szárnyaink segítségével. Maradt azonban épp elég ötlet, melyek túl ambíciózusnak bizonyultak ahhoz, hogy az előző konzolgeneráció legsikeresebb gépén valósulhassanak meg.

A platformból adódó korlátok a PS3-ra készülő rész esetében szerencsére megszűntek létezni,  így most egyszerre kapjuk meg majd mindazt, amiről a fejlesztők korábban kénytelenek voltak lemondani. Az információ forrása Cecil Kim (SCEA Santa Monica), aki mindemellett az is megerősítette, hogy a múlt héten látott demo real-time-ban futott. "Az egy dolog, hogy jól néz ki, elsősorban jól játszhatónak is kell lennie, és még mindig lenyűgözőnek találom, mennyi mindent sikerült belezsúfolnunk a játékba. Kratos ebben a játékban már képes lesz azokra a dolgokra, amik eddig csak a kívánságlistánkon szerepeletek". Jól hangzik.