Gamescom 2014: Pillars of Eternity játékmenet

Amikor kiderült, hogy az Obsidian közösségi finanszírozás segítségével megpróbálja újraalkotni az Infinity motoros videojátékok (Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape: Torment) modern örökösét, sokan kételkedtek a vállalkozás sikerességében. 3D-ben létrehozni a legendás RPG-k grafikai minőségét? Szürreális vállalkozásnak tűnt. Most azonban, hogy a játékból több mozgókép is napvilágot látott, mindenki hátradőlhet: sikerült a lehetetlen küldetés.

A Pillars of Eternity tényleg úgy néz ki, mint a klasszikus Infinity-motoros játékok, csak gyorsabbnak, folyékonyabbnak érződik. Az egész program elképesztően jól fest, az ikonok, a kezelőfelület, a hangulat pedig egy az egyben a régi szép időket időzi. Reméljük, az elhagyott D&D rendszert is sikerül megfelelően pótolni és a program nem csak külsejében, de szellemiségében is idézi majd az előző évezred végén átélteket.

Azóta történt

Előzmények