Football Manager 2022 - Középpontban az új grafikus motor

A PC-s és Xbox tulajok számára egyből elérhető lesz a játék a Game Pass rendszerében.

Betekintő videót tett közzé a Sports Intaractive és a SEGA, melyben alaposan körbejárják a november 9-én megjelenő Football Manager 2022 fontosabb új funkcióit. Minden Manager ugyanazokkal az adatokkal, elemzésekkel dolgozhat majd, amikkel a valóságban is dolgoznak a valódi klubok is. Ezeket az elemzéseket és más adatokat a Data HUB rendszeren keresztül értheti majd el a játékos, hogy minden meccsre a maximális mértékben felkészíthesse csapatát. Amint elfoglalod a helyed a virtuális kispadon, a széria eddigi leg realisztikusabb meccseinek lehetsz tanúja, hál a számolatlan MI és grafikai fejlesztésnek és a vadonatúj animációs motornak. Az újításokról és a mögöttük álló folyamatokról beszélget vendégeivel az alábbi videóban Jame Allcott, mely egy két részes sorozat első fele. James beszélgetőtársai a Sports Interactive munkatársai, akik arról mesélnek, hogy a saját szakterületükön milyen fejlődésen ment keresztül a játék, miket változtattak, hogyan és milyen irányba fejlesztette a játék megszokott elemein.

Az elkövetkező hetekben folytatódik ez a videószéria és a játékosok még többet tudhatnak majd meg a hamarosan érkező FM22-ről és a színfalak mögötti részletekről. A második rész a jövőhét folyamán fog érkezni további két újítással a középpontban, majd ezután egy alaposabb betekintést adó blogpost várható a Football Manager honlapján. Ezen felül folyamatosan hoznak nyilvánosságra új információkat és fejlesztéseket a közösségi médiában is (úgy mint, Twitter, Facebook, Instagram) illetve a Sports Interactive stúdió direktorának személyes csatornáin is. (Instagram és Twitter) Azok az előrendelők, akik a mai naptól kezdve előrendelésben vásárolják meg a játékot – egészen a játék hivatalos kiadásáig – PC platformon, 10% kedvezményben részesülnek*, illetve lehetőséget kapnak rá, hogy korai hozzáféréssel, a többiek előtt kezdhessék el építeni karrierjüket. Az ezen időszak alatt elkezdett karrierek eredményei átvihetőek a végleges, novemberben megjelenő játékba.

Data HUB
A Data HUB egy teljesen új pontja a játéknak, a képernyő oldalsó sávján, ahol a játékos megtalál minden információt és adatot a csapata teljesítményéről, tulajdonságairól. Itt minden menedzser elmerülhet az adatok elemzésében, hogy alaposan áttekinthesse, mi működik a mindent jelentő 90 perc alatt és mi nem; hogy megtudjam min kell változtatni. Ezen felül nem csak a csapat általános adatihoz férhet hozzá a jövőbeni menedzser, hanem a játékosok egyéni szintjén is láthatja az elemzések eredményeit. Így nem marad kiaknázatlan erősség és figyelmen kívül hagyott hiányosság.

Minden a helyére kerül és a csapat teljesítménye is ezt fogja visszaigazolni. A csapat teljesítményének grafikai megjelenítése is változik, így a játékosok sokkal jobban átláthatják, mely területeken kell változtatni, fejleszteni vagy kihasználni a csapat erősségeit. Ennyi adattal a birtokodban a siker csak a te döntéseiden múlik. Használd ugyanazokat az elemzéseket, mint az igazi klubok menedzserei és érj el hatalmas sikereket.

Játék motor
A Sports Interactive csapata rengeteg energiát fektetett abba, hogy a játék meccsekért felelős motorját fejlessze, hiszen a cél még mindig ugyanaz: A lehető legpontosabb, leghitelesebb látványt nyújtani a játékosoknak, ha arról van szó, hogyan mozognak a csapattagok a pályán. Az új motornak hála a játékosok mozgása a pályán minden eddiginél élethűbb és természetesebb hatást kelt. Kezdve a labda terelésétől, a passzokig, a különböző cselezéseken át, minden apró technikai részlet kidolgozottsága meghaladja a korábbiakat. Az új motornak hála, gyakorlatilag megszűnt a „csúszó láb” effektus, a játékosok akár a klasszikus Cruyff-fordulást is be tudják mutatni. Az MI fejlesztésének köszönhetően a játékon belül nem csak a játékosok mozgása, de a labdamozgás is dinamikusabb, realisztikusabb lett.

A Pressing System újra dolgozásának köszönhetően most már egyértelműbb, mikor tud vagy nem tud egy játékos passzolni, sprintelni, nyomást gyakorolni az ellenfélre. A játékosok fizikai állapota pedig nagyban befolyásolja a passzok pontosságát, illetve a lövések és a támadás erejét is. További újítás még a Wide Centre Back pozíció, melynek köszönhetően a menedzserek nagyobb szabadságot élvezhetnek, ha egy három emberes hátsó sorral szeretnének felállni. Ez a pozíció lehet defenzív, szupportív vagy támadó is akár, a menedzser döntése szerint.