Az Unreal Engine videojáték-motorról elhíresült Epic nagyjából három hónapja indította útjára az Epic Games Store nevű áruházat, amivel nem titkoltan a Steam egyeduralmát akarják megtörni, illetve idővel nyilván a piacvezető pozícióra pályáznak. Ehhez viszont nem csak fejlesztőbarát feltételek, valamint ideiglenesen ingyenessé tett, illetve exkluzív játékok kellenek, hanem egy használható áruház is.
Az Epic ezt pontosan tudja, így egészen félelmetes fejlesztési tempót diktálva, mindössze három hónap alatt implementálták az efféle áruházak elengedhetetlen funkcióját: a keresést. Ezt Sergey Galyonkin, a vállalat kiadói stratégiáért felelős vezetője jelentette be a Twitteren.
Némi extra információ, hogy ha több játék kerül fel az áruházba, akkor jön majd a játékkínálat oldalakra bontásának képessége is, ami igénytől függően már most hiányozhat, hiszen átláthatóbb lenne vele a felület.