Elhalasztották a Company of Heroes 3 premierjét egészen 2023-ig

Sajnos a tervezett novemberi megjelenést nem tudják tartani a fejlesztők.

A Company of Heroes 3 eredetileg november 17-én jelent volna meg, de a Relic Entertainmentnek szüksége van még egy kis időre, hogy az összes fejlesztést, kiegyensúlyozást és finomhangolást meg tudják valósítani a CoH3-hoz, ezzel biztosítva, hogy a játékosok elvárásainak megfelelő terméket és az eddigi legmélyebb taktikai élményt szállítsák a sorozat történetében. Mindezek miatt a készülő alkotás csak 2023. február 23-tól lesz elérhető PC-n.

Hirdetés

A Relic a játék 2021 júliusi bemutatása óta várja a játékosokat a CoH-Developmentre, amely egy olyan közösségi platform, amelyet a visszajelzések küldésére hoztak létre. A közösség rengeteg visszajelzése került már bejelentésre, feldolgozásra és implementálásra. A mai napon felfedtek néhányat ezekből a fejlesztésekből és funkciókból.

  • A Relic különböző fejlesztéseket eszközölt az új Dinamikus kampánytérképen, mint az új ellátási rendszer frissítése, egy még agresszívebb MI implementálása, valamint a gyorsabb utazás a pályán keresztül a kikötő és repülőtér fejlesztéseknek köszönhetően.
  • A stúdió nagyobb fókuszt helyezett a látványra és a csaták közbeni részletekre azáltal, hogy fejlesztették és finomhangolták a shader technológiát. Ezeken felül a Relic szignifikáns változásokat eszközölt a CoH3 fényeit tekintve.
  • A Relic fejlesztette a „pillanatról pillanatra” játékmenetet a kamera pozícionálásának megváltoztatásával és a letisztultabb mini mappal. Szintén frissítés alatt áll a HUD elrendezés és a kezelői felület végső megjelenése.
  • A játékosok kísérletezései a Multiplayer Pre-Alphaval 2021 novemberében sokat segített a fejlesztőknek, hogy komoly fejlesztéseket végezhessenek a Battlegroupokon, köztük a fejlesztési fájukon, egységeiken és a call-in képességeiken.
  • A Relic felülvizsgálta és javított a szinkronhangok némely részén, hogy biztosítsák a specifikus karakterek és az anyanyelvi akcentusuk autentikusságát

“A CoH-Dev közösséggel együtt dolgozni az elmúlt években egy felbecsülhetetlen élmény volt és nagyon hálásak vagyunk mindazért, amit a CoH3-hoz hozzátettek eddig”, mondta Justin Dowdeswell, a Relic Entertainment General Managere.

“A franchise történetének eddigi legnagyobb és legimmerzívebb játékát akarjuk elhozni, ami azt jelenti, hogy egy kicsivel több időre van szükségünk a bugok javítására, az egyensúlyozásra és végső simításra, hogy a megjelenéskor a játékosoknak egy fantasztikus élményt adhassunk.”