Driver: San Francisco - Ilyennek kellene lennie PC-n

A Driver: San Francisco című autós akciójátékban észrevehették a PC-s felhasználók, hogy az ő verziójukból hiányzanak azok a post-processing effektek, melyek viszont a konzolos változatokban megtalálhatóak. A Ubisoft eddig nem adott ki javítást hozzá, de szerencsére itt vannak nekünk a modderek, akik ismét segítségünkre sietnek abban, miképpen tegyük valóban PC-hez méltóvá a játék grafikáját.

Egy "Beta_A" nevű Ubisoft fórumozó elkészítette az ENBSeries nevű modifikációt, ami átalakítja a játék színkezelését, majd magas szintű shader-algoritmusok segítségével ad hozzá gamma, színkorrekció,  fényerő és végül némi bloom effekteket, amivel helyettesíti a hiányzó HDR megvilágítást. A modifikáció által nyerhető képminőség javulást az összehasonlító képen láthatjátok.

Akit érdekli a modifikáció, az letöltheti innen: Driver: San Francisco Lightning Mod. Használatához csak ki kell csomagolni azt a játék fő könyvtárába (Ahol a Driver.exe található). Alapértelmezésben bekapcsolva van, de menet közben lehet váltani a kétféle mód között a Shift+F12 gombok lenyomásával.

Előzmények