Divinity 2: Ego Draconis trailer

Sziasztok!
A Divinity 2: Ego Draconis egy szerepjáték lesz, ami sok érdekes újítást fog tartalmazni. Többek között a karakterünk időnként sárkánnyá tud változni, és ebben a formában sokkal erősebb, fürgébb és hatalmas erejű varázslatokkal fog rendelkezni. A Divinity 2-ben nem lesznek normál értelemben vett kasztok, a képességeinket, harcmodorunkat és tulajdonságainkat szabadon állíthatjuk össze. Ahogyan fejlődik a karakterünk, az új skillek közül a nekünk tetszőt tanulhatjuk meg, mindegy hogy az közelharci, távolsági skill, vagy esetleg mágikus spell. A karakterünk normál emberként is különleges képesség birtokában van, képes ugyanis olvasni az NPC-k gondolataiban, és ha fejlesztjük ezt a tulajdonságot, akkor az NPC-kkel való párbeszéd ablakában feltűnik a "Mindread" gomb. Érdekes gondolatokat fogunk hallani, az biztos. A skill használatával új küldetések, vagy megoldási lehetőségek nyílnak meg előttünk, ehhez csak egy kevés XP-ről kell lemondanunk, amennyibe a skill használata kerül.

A játék az Oblivion motorját fogja használni, a grafikája egy picit le lesz butítva az Oblivion-éhoz képest, hogy a jócskán megnövekedett látótér miatt - sárkányként ugye repülni fogunk - ne legyen nagyon nagy a gépigénye. (Mondjuk én reménykedek abban, hogy azért lesz benne egy maximális szintű beállítási lehetőség az atomerőművel rendelkezők számára is).

A videóban előfordul pár SPOILER!

A Divinity 2-ben is lesz egy tornyunk - mint az Overlord-ban, csak itt előbb el kell azt foglalnunk -, ahová visszatérhetünk a küldetések végén, hogy felkészüljünk a következő összecsapásra. A felkészülés pedig nagyon fontos lesz, korántsem mindegy ugyanis, hogy milyen felszereléssel indulunk útnak. Ha például egy tűzvarázslatokkal és ellenállással felvértezett főellenfél vár minket a feladat végén, akkor hiába öltsük magunkra a legbrutálisabb páncélzatunkat, ha nincs megfelelő védelmünk tűz ellen, percek alatt hamuvá perzselnek minket még a Boss legsatnyább talpnyalói is. És hiába birtokoljuk a világ legpompásabban világító, átható erejű varázskardját is, ha nagyrészt tűz-sebzésű a fegyverünk, nemhogy nem nagyon fogja sebezni a tűzellenállással rendelkező ellenfeleket, hanem a tűz-alapú szörnyek még fel is gyógyulnak a támadásaink hatására. Azért azt remélem, hogy a fejlesztők nem esnek át a ló másik oldalára, és nem lesz nagyon kiegyensúlyozatlan a játék. A rendszerigény a következő lesz:

Minimális rendszerigény:
OS: Windows XP vagy Vista;
Processzor: 1.8 Ghz Dual Core Intel vagy AMD;
Memória: 1GB RAM (XP), és 2GB RAM Vista alatt.
VGA: NVIDIA GeForce 7600 / ATI Radeon 1600 256 MB RAM-mal és Shader Model 3 támogatással;
HDD: 9GB hely a merevlemezen.


Ajánlott rendszerigény:
OS: Windows XP vagy Vista
Processzor: 2.6 GHz Dual Core Intel vagy AMD;
Memória: 2GB RAM (XP), és 4GB RAM Vista alatt;
VGA: NVIDIA GeForce 8800 / ATI Radeon 3800 512 MB RAM-mal és Shader Model 3 támogatással;
HDD: 9GB hely a merevlemezen.

A játék már aranylemezre került, a megjelenés 2009-ben várható PC-re és XBOX360-ra, de a pontos dátumot egyelőre még nem tudni.

Azóta történt

Előzmények