Diablo III: Inferno nehézségi szint

A Diablo II-ből ismerős Normal, Nightmare és Hell szintek után egy negyedik, még nagyobb kihívást tartogató nehézségi opció kerül be a Diablo III-ba, mégpedig az Inferno fokozat. Ebben a módban lehetőségünk lesz az amúgy sem rövid játékidőt még tovább nyújtani, ugyanis a kemény kihívás mellé annak megfelelő loot is társulni fog majd, amiért megéri küzdeni.

Az egyik ilyen felszerelés például a képeken látható Inferno Armor névre keresztelt páncél, ami minden kaszt számára elérhető lesz. A Blizzard úgy módosította a tárgyak esését (lootot), hogy a legjobb cuccokat adó küldetések és főellenfelek helye minden játékkezdéskor változik. Így nem tudjuk majd állandóan ugyanazt a küldetést ismételgetni, hogy jobb tárgyakhoz jussunk.

A Diablo II-ben ezt úgy hívták, hogy "Baal Run", azaz tulajdonképpen egy idő után már jobb felszerelést csak a Lord of Destruction kiegészítő főellenfelének legyőzésével szerezhettek a játékosok, így folyamatosan ismételgették az utolsó küldetést. A Blizzard pont ezt szeretné elkerülni a Diablo III esetében, ezért vezették be az új rendszert és nehézségi fokozatot.

Az Inferno módban minden ellenfél legalább 61-es szintű lesz, azonban a Diablo III-ban a játékosok csak 60-as szintig fejlődhetnek majd, így állandóan magasabb szintű ellenfelekkel kell megküzdeniük, ami nagyon nehézzé teszi a játékot. Viszont a jutalom is ehhez mérten magas lesz! Az új páncélokon és fegyvereken kívül az egyéb tárgyak, például a foglalatokba helyezhető ékkövek és rúnák legjobb változatai is csak itt lesznek elérhetőek.

A Diablo III bétája szeptemberben fog indulni, remélhetőleg a végleges játékra sem kell már nagyon sokat várnunk, és ha idén már nem is jelenik meg a Blizzard remekműve, 2012 elején ismét útnak indulhatunk kedvenc karakterünkkel a Pokol szörnyei ellen.

Aki szeretne jelentkezni a bétára, az minden információt megtalál a korábbi cikkünkben.

Azóta történt

Előzmények