Darksiders: Négyfős kooperatív játéknak készült

A Darksiders II című játék vezető tervezője, Haydn Dalton egy IncGamers oldalnak adott interjújában elmondta, hogy az első részt eredetileg négyfős kooperatív játéknak tervezték, melyben az Apokalipszis Négy Lovasát (Háború, Halál, Viszály és Éhínség) egyszerre irányíthattuk volna, együttműködő játékstílus szerint.

Haydn Dalton elmondta, hogy az első epizód készítésekor még nem rendelkeztek sok konzolos tapasztalattal, így inkább a kevésbé kockázatos út mellett döntöttek és maradtak az egyjátékos módnál. A Darksiders II esetében már elgondolkoztak valamilyen multiplayer lehetőség implementálásán, ám nem szerették volna az eredeti játék népszerűségét ezzel elrontani. Mindezek ellenére az eredeti koncepciót nem vetették el, a későbbiekben szeretnék megvalósítani a négyfős kooperatív játék lehetőségét.

Amennyiben ez megtörténne, szerinte a régi rajongók szeretnék azt a pusztítást, melyet a négy lovassal véghez tudnának vinni, valamint a logikai rejtvényekre épülő feladatok is sokkal nagyobb kihívást és élvezetet jelentenének mindenkinek, ha azokat négy főre terveznék (Lásd például: Trine 1-2).

A Darksiders 2 továbbra is teljesen egyszemélyes játék lesz, kiegészítve némi szociális lehetőséggel melynek keretében a megszerzett tárgyainkat tudjuk barátainkkal cserélgetni. A program megjelenése augusztus közepén várható, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.

Azóta történt

Előzmények