Crytek teljesen átáll Free-to-Playre

Nem titkolt célja a Cryteknek, hogy kihozzon minél többet a PC-s piacból és a tapasztalatok alapján a free-to-play modell az egyik legjobb megoldás mind a kiadóknak, mind a játékosoknak egyaránt. Cevat Yerli meg is indokolta a döntést:

"Úgy döntöttünk öt vagy hat évvel ezelőtt, hogy szeretnénk összehozni a minőségi AAA játékokat a free-to-play üzleti modellel. Abban az időben egyes játékok esetében, úgy határoztunk, menjenek ebbe az irányba. De ügyeltünk, hogy közben magasabbra toljuk a minőségi sávot a konzolos vállalkozásainkon, amely a fő domináns irány a nyugati piacon, de a mi megfigyeléseink alapján nyilvánvaló - és látjuk ezt már a Warface-szel -, hogy a free-to-play piac emelkedik. Azt hiszem, az elkövetkező két-három évben az ingyenes játékok nagy riválisai lesznek a retail játékoknak minőség terén."

Azóta történt

  • Warface - Fegyver modding

    A legújabb előzetesben bemutatják nekünk, hogy játék közben is lehetőségünk lesz a fegyvereink különböző módosításaira.