Crysis 2: MaLDo’s HD Texture Mod 3.0

A Crytek által kiadott Crysis 2 című FPS eleinte nem nyűgözte le a PC-s tábort, ugyanis a fő platformnak számító konzolra való fejlesztés miatt a játék nem hozta azt a grafikai szintet, amit a korábbi Crytek játékoktól megszokhattunk. Ugyan a probléma orvoslására később kiadtak egy DirectX11, valamint egy nagy felbontású textúra patch-cset is, ám az igazi áttörést - ahogyan az várható is volt - a modderek által biztosított textúrapakkok okozzák.

A felső kép az eredeti, Crytek által kiadott DX11 nagy felbontású textúrapakk által maximális (Ultra) beállítások mellett biztosított látványt mutatja, míg az alatta lévő a MaLDo's HD Texture Mod 3.0 telepítését követően tapasztalható minőségjavulást érzékelteti.

Aki pedig kíváncsi rá, hogy mindez mozgásban milyen lehet, annak álljon itt egy 15 percnyi felvételt tartalmazó bemutató, melyet már a MaLDo's HD Texture Mod 3.0 végleges változatának telepítését követően készítettek a játékról:

Azóta történt

Előzmények