CoD: Ghosts - Csak 2 GB memóriát használna maximumon?

Ma jelent meg nálunk a Call of Duty: Ghosts című játék, melyről korábban már megírtuk, hogy az Activision szerint minimálisan egy 6 GB memóriát tartalmazó PC-re lesz szükségünk annak elindításához. Aki már kipróbálta, ezzel szembesült is, ugyanis amennyiben a játék kevesebb memóriát észlelt a gépben, akkor az alábbi hibaüzenetet közölte a felhasználóval, miszerint a rendszermemória mennyisége nem éri el a minimum követelmény értékét (A kép 4 GB RAM mellett készült):

A NeoGAF, valamint a Guru3D oldal fórumozói szerint azonban a játék ennél lényegesen kevesebbet használ, maximális beállítások mellett mindössze 1,1 - 1,8 GB között foglalta el a rendszermemóriát. Ennél kisebb részletesség mellett pedig még kevesebb memóriával is elboldogul a Call of Duty: Ghosts. Kérdés, hogy akkor miért van úgy beállítva, hogy 6 GB RAM alatt ne engedje elindulni magát a program?

A lehetőségek közül kettőt emeltek ki, miszerint vagy átmeneti tárolóként használja a fájlok számára a memóriát a program, amit nem jelez ki a Feladatkezelő, vagy szimplán csak a kezdeti memóriafoglalás nem fedi a játék egészének értékét és később lesznek helyzetek, amikor valóban szükség van a 6 GB RAM jelenlétére.

Persze ezek csak elméletek, ami azonban biztos, hogy a Call of Duty: Ghosts című játékban a FOV (Field of View) értékét mindössze 65 fokra állították be, ami egyeseknél émelygést és rosszullétet okozhat. Ennek elkerülésére már létezik egy segédprogram, melynek segítségével magunk állíthatjuk be a kívánt értéket.

Azóta történt

Előzmények