2019. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Hírek » PC rovat

CloudLight bemutató - Felhő alapú fényszámítás

  • (f)
  • (p)
Írta: | | Forrás: VG247.com

Az nVidia új megoldása lehetővé teszi, hogy gyengébb teljesítményű gépeken is valósághű fényeket és árnyékokat láthassunk.

Hirdetés

A Prohardver! oldalán Abu85 kolléga már írt egy beszámolót az nVidia új megoldásáról, ezért ebbe itt most nem mennék bele részletesen, akit érdekelnek a részletek, olvassa el a linkelt cikket. A CloudLight nevű technológia lényege nagyjából annyi lesz, hogy a vállalat felhő alapú technológia segítségével számoltatja ki a valós idejű fények és árnyékok megjelenítését. Erre három különféle megoldás kínálkozik, a játék kliensoldalát futtató gép erejének függvényében. Az alábbi videóban ezt demonstrálja számunkra az nVidia, lássuk, hogyan is fog működni a rendszer a gyakorlatban:

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.