Carmageddon: Reincarnation - A Megatexture technológiát fogja használni

Jó hír Carmageddon rajongóknak, hogy a Reincarnation címmel érkező játék sikeres Kickstarter kampányának köszönhetően az összegyűlt 400.000 USD elegendőnek bizonyult ahhoz, hogy a Stainless Games befejezhesse a játék készítését. A programhoz egy vadonatúj motort fejlesztettek ki, melynek különlegessége, hogy a John Carmack által az id Tech 5 motorban alkalmazott Megatexture technológiáját fogja használni a terep megjelenítésére (Ezt az eljárást használja a Rage című FPS játék is), emellett kiaknázza majd a Deferred Lighting által nyújtott lehetőségeket is.

A Carmageddon.com oldalon közzétett bejelentésben a Stainless Games munkatársa két új képet közölt a készülőfélben lévő játék jelenlegi állapotáról. Ezeket megtekinthetitek a cikkben mellékelve. Az egyelőre kevés textúrával borított 3D-s terepen egy erősen átalakított sárga verdát láthatunk, ami legjobban egy autómentőhöz hasonlít, legalábbis a hátul lévő daruból (emelőhorogból) következtetve. Bár kétlem, hogy a játékban majd egymás autóinak célba vontatására fogjuk használni...

A fentebb linkelt oldalon elolvashattok pár egyéb információt is a készülő játékkal kapcsolatban. A Carmageddon: Reincarnation című program csak PC-re készül, a megjelenése pedig valamikor idén várható, habár a Stainless Games még nem jelentett be pontos dátumot.

Azóta történt

Előzmények