Bulletstorm: A játékosok miatt jutalmazzák a kivégzéseket

A Bulletstormot készítő People Can Fly csapatának kreatív igazgatója, Adrian Chmielarz mondta el egy MS XBOX World-nek adott interjújában, hogy a játékosok miatt kerültek bele a programba a különféle kivégzések jutalmazásai.

Elmondása szerint eredetileg egy sandbox-rendszerű, nyílt küzdelmet akartak megvalósítani, ahol a fegyvereinket szabadon módosítva különféle módszerekkel tehettük volna hidegre ellenfeleinket. Azonban a játékosok ahelyett, hogy szimplán megölték volna az ellenséget, majd mentek volna tovább, inkább elszórakoztak velük. Beléjük rúgtak, majd visszahúzták őket, megint beléjük rúgtak, ismét visszahúzták, és csak ezután ölték meg őket végleg.

És ekkor jutott eszükbe, hogy mi lenne, ha kitalálnának mindenféle őrült neveket ezeknek a kivégzéseknek, és a játékosok jutalmul pontokat kapnának, amikkel nagyszerű fejlesztésekhez és feloldható extrákhoz juthatnának hozzá? És így született meg a Bulletstorm rendszere.

A Bulletstorm című FPS játék megjelenése február 22-én várható, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.

Azóta történt

Előzmények