Bound by Flame - Bejelentés

Te mit tennél, ha egy démon lakozna benned és folyamatosan irányítani próbálná cselekedeteidet? Engednél a csábításának, és így egy hatalmas, ám gonosz erő birtokába kerülhetnél, melynek segítségével játszi könnyedséggel tiporhatnál el mindenkit, aki az utadba áll? Vagy inkább igyekeznél elfojtani a benned lapuló szörnyeteget, hogy továbbra is emberséges, hősi tetteket vihess véghez? Nehéz döntés, hiszen nyilvánvalóan sokkal nehezebb lesz az ellenségeiddel vívott harc, ha közben még a benned lapuló gonosszal is viaskodnod kell, ám ha szabadjára engeded őt, fokozatosan átveszi feletted az uralmat, míg végül teljes lelkedet felemésztve a rabszolgájává válsz.

A Spiders Games legújabb akció-szerepjátékának hőse pontosan ebben a kellemetlen szituációban kénytelen döntéseket hozni, melyek reá és az őt körülvevő világra egyaránt kihatnak a végigjátszás során. A Bound by Flame című játék lesz a stúdió idei évi projektjei között a legnagyszabásúbb alkotás, melyben egy tűzdémon által megszállt zsoldossal kalandozhatunk egy ambiciózus dark fantasy világban.

Karakterünk külsejét teljesen testre szabhatjuk, ami a végigjátszás során folyamatos változásokon megy keresztül, annak függvényében, hogy mennyire veszi át a bennünk lapuló démon lelkünk irányítását. A történet előrehaladtával egyre veszélyesebb ellenfelekkel kerülünk majd össze, így egyre nehezebb lesz ellenállnunk a démon által ránk ruházható erőteljes, ám gonosz képességek birtoklása utáni csábításnak. Ám minden egyes ilyen hatalomért lelkünk darabjaival kell fizetnünk, ami ha teljesen elfogy, a démon szolgájává válunk.

A Bound by Flame című játék története fejezetekre lesz bontva, ami sok fő- és mellékküldetés megoldásával vezeti végig a játékost ezen a sötét, epikus kalandon. A játékos döntéseinek, melyeket saját, vagy a démon befolyásának függvényében hajt végre, egyes fejezetekre teljesen eltérő kihatásai lesznek, így azok így más történettel, díszletekkel és játékélménnyel biztosítják a játék többszöri újrajátszhatóságának nagyszerű lehetőségét.

A küzdelmek teljesen valós időben zajlanak, melyek során három különféle képességfán oszthatjuk el szintlépéskor kapott pontjainkat (közelharc, orvgyilkosság/merénylet és tűz alapú mágia). Természetesen nem leszünk rákényszerítve specializálódásra, akár univerzális karaktert is létrehozhatunk, de természetesen a magasabb szintű képességek eléréséhez kénytelenek leszünk sok pontot tenni annak osztályára is.

Már említettem, hogy karakterünk testre szabható lesz. Választhatunk férfi és női hőst, melynek kinézete és alakja a benne lakó tűzdémon külsejére is befolyással lesz. A játék tartalmazni fog egy kibővített tárgykészítő rendszert (crafting) is, melynek segítségével fejleszthetjük megszerzett cuccainkat, de akár saját magunk számára is készíthetünk különféle páncélokat és fegyvereket.

Utunk során több társ is csatlakozik majd hozzánk, akikkel tetteink függvényében módosulnak kapcsolataink. Szerelemtől kezdve egészen az ellenünk való legmélységesebb gyűlöletig mindent elérhetünk náluk, kizárólag rajtunk és döntéseinken, tetteinken múlik, kivel leszünk jóban és ki fog megutálni bennünket.

A Bound by Flame című játékot már hónapok óta fejlesztik, megjelenése előreláthatóan az idei év végén várható, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra. A programot a Focus Home Interactive stúdió fogja kiadni, fejlesztője pedig a Spiders Games.

Azóta történt