BioShock: Infinite - Ken Levine nem érti a játékosok kritikáit

Ahogyan arról korábban már beszámoltunk, két részletben adja ki a 2K Games a BioShock: Infinite - Burial at Sea című DLC-t. Az Episode One tegnaptól vált hozzáférhetővé, így aki megvásárolta a Season Pass csomagot, az már el is kezdhetett vele játszani. Sőt, azóta már sokan végig is vitték, majd elkezdtek panaszkodni, miszerint 15 dollárért ennél a két-három óránál lényegesen több tartalomra számítottak.

A játék megalkotója, Ken Levine nem ért egyet azokkal a játékosokkal, akik kritizálják a Burial at Sea Episode One DLC hosszát. Elmondása szerint a csapat elsősorban a minőséget helyezte előtérbe, nem pedig a játékidőt. Így, bár valóban végig lehet rajta rohanni kevesebb, mint két óra alatt is, ám amennyiben valaki veszi a fáradtságot és mélyebben leás a történetbe, az akár bő három órára is kitolhatja a játékmenetet. Ken Levine szerint, amennyiben elsősorban csak több órányi extra játékmenetre számítotok, úgy ez a DLC nem nektek készült.

Viszont ha ki akartok próbálni valami egészen újat, ne hagyjátok ki az új bővítményt. A Burial at Sea lényege, hogy az Infinite harcrendszerét és újításait viszi át az előző részekben látott helyszínekre, így teljesen más élményt nyújt (Pl.: A Big Daddy elleni harc Skyline segítségével, stb.). A részletekért lásd az alábbi videót. Figyelem! Ha még nem játszottad végig a BioShock: Infinite című játékot, úgy erős spoilert tartalmaznak a képsorok!

Aki kíváncsi a teljes interjúra, melyben Ken Levine megpróbálja megindokolni, miért lett ilyen rövid a Burial at Sea DLC, az elolvashatja a forrásoldalon. Aki megvásárolta a Season Pass csomagot 20 euróért, annak sem ezért, sem pedig a második epizódért nem kell már fizetnie, míg a többieknek 15 dollárba / euróba fog kerülni az első epizód - és várhatóan a második is.

Azóta történt

Előzmények