BioShock: Infinite - Brutális mennyiségű anyagot vágtak ki belőle

Az Irrational Games nemrég jelentette be büszkén, hogy ötévnyi fejlesztés és rengeteg anyagi és természetbeni forrás feláldozását követően végre aranylemezre kerülhetett a BioShock: Infinite. Ám időközben az is kiderült, hogy a végleges játék már nem azt az élményt fogja nyújtani, amit a készítők eredetileg megálmodtak, ugyanis az eltelt évek alatt alaposan megcsonkították az eredeti anyagot.

Egy Polygon oldalnak adott interjújában az Irrational Games egyik, a játék tervezéséért felelős vezetője elmondta, hogy mintegy öt-hat teljes játéknak megfelelő anyagot (!!!) kellett kiollózniuk a BioShock: Infinite tartalmából. Bill Gardner azt is elárulta, hogy már a játék készítésének egészen korai stádiumában meg kellett változtatniuk annak helyszínét és időpontját.

Az eredeti tervek szerint a program cselekménye a reneszánsz korban játszódott volna, ám még hat hónap sem telt el az ötlet felmerülését követően, amikor bejelentették az Assassin's Creed 2-t. Ekkor hosszas vita után a készítők úgy gondolták, hogy ha maradnak az eredeti koncepciónál, alulmaradnak a Ubisoft játéka mellett, így hát váltottak és megszületett Columbia ötlete, de ezzel majdnem az összes eddigi munkájuk is kárba veszett.

Ugyan Bill Gardner szerint elképesztő, hogy az évek során milyen tetemes mennyiségű tartalmat kellett kivágniuk a végleges játékból, ám végső soron az a lényeg, hogy mi marad benne a kiadásra kerülő programban. Habár elmondása szerint nekik is fáj, ha meg kell csonkolniuk az egyik alkotásukat, végül mégis arra kell fordítaniuk a teljes figyelmet, ami kikerül a kezeik közül. Végül csak annyit mondott, hogy egy év múlva már a közönséget úgysem fogják ezek érdekelni, őket pedig még annál is kevésbé.

Most itt megint felvetődött a kérdés, hogy vajon hihetünk-e az úriember szavainak, és valóban technikai, vagy hasonló korlátozások miatt vágtak ki ekkora mennyiségű tartalmat a játékból, vagy pedig az Irrational és a 2K is rálép az EA és Activision által jól kitaposott DLC-k ösvényére és a kivágott részekkel ezeknek szeretnének alapot szolgáltatni. Bármi legyen is az oka, biztosak lehetünk benne, hogy a játék megjelenését követően - ami március 26-án lesz - hamarosan hallunk még ezekről a dolgokról.

Azóta történt

  • Bioshock Infinite - jön a season pass

    Szerezd meg mindhárom kiegészítő-csomagot, két csomag áráért, és vele együtt az exkluzív, játékélményt fokozó bónuszokat tartalmazó Early Bird Special Pack-et.

Előzmények