Zelnick és a kiadó igazgatóságának véleménye szerint az Electronic Arts ajánlata jócskán alábecsüli a Take-Two valós értékét, ráadásul a rivális kaliforniai cég egyértelműen úgy időzítette lépését, hogy még a Grand Theft Auto IV megjelenése előtt véghez vigyék a tranzakciót, így zsebelve be a bevétel jelentős hányadát. A Take-Two jövőbeli stratégiájának kidolgozásában kulcsszerepe van a függetlenség megőrzésének, jelentette ki a prezident.
A beszámolóban szó esett a kiadó legértékesebb tulajdonainak teljesítményéről is, a Grand Theft Auto széria 70 millió, a Midnight Club 12, a Civilization 8, míg a Mafia 2 millió példánynál jár összesített eladások tekintetében, ráadásul az elkövetkezendő bő egy esztendő folyamán mindegyik új felvonást is kap. Ugyanez a szám a Max Payne esetében 7, a Manhunt-nál 1.7 és a Red Dead Revolver-nél 1.5 millió.
A Take-Two hosszútávú tervei szerint a Grand Theft Auto epizódikus kiegészítői, a sportjátékok piacán értékesíthető mikro-tranzakciók (új játékosok, statisztikák), valamint az ingame hirdetések egyaránt sokat hozhatnak a konyhára a jövőben.
S, hogy milyen kiaknázandó területeket rejthetnek a jelenlegi tulajdonok még? Zelnick a World of Warcraft 1.1 milliárd dolláros tavalyi bevételét felhozva megemlítette, hogy a BioShock és a Civilization személyében, két olyan névvel rendelkezik a kiadó, amelyekkel akár a masszívan multiplayer online játékok piacán is sikeresek lehetnének. A BioShock egyébként a mozifilmek frontján is kitörést jelenthetne a Take-Two számára, hangzott el a prezentációban.
A Civilization atyja Sid Meier néhány héttel korábban már beszélt arról, hogy szívesen kipróbálná magát az MMO piacon, de a jelek szerint a BioShock sem kerülheti el a végzetét.
A Take-Two vezér prezentációjának slide-jait itt is meg lehet tekinteni.