Bethesda: Nem kell lebutítanunk a Skyrimet

A Bethesda dizájndirektora, Todd Howard mondta azt egy Gamasutra-nak adott interjújában, hogy egyáltalán nem gondolnak a játék egyszerűsítésére, ugyanis nem szükséges lebutítaniuk a készülő The Elder Scrolls V: Skyrimet csak azért, hogy sokan megvegyék.

Állítása szerint ugyanis úgy sokkal nagyobb közösséget tudnak összekovácsolni, ha a saját elgondolásaik alapján készítik el a Skyrimet, ezért nem is gondolkoztak sokat azon, hogy miképpen lehetne rajta egyszerűsíteni.

Hozzátette még, hogy a legújabb The Elder Scrolls epizódban ehelyett inkább pár zavaró tényező kiiktatására törekednek, melyek esetleg némi kellemetlenséget okozhatnak a játékosok számára. Erről azonban jelenleg nem volt hajlandó többet mondani. Annyit azonban elárult, hogy ezzel azt akarják elérni, hogy jobban "bevezethessék" a játékosokat a Skyrim világába.

- "Eddig ugye az volt, hogy az RPG játékok felajánlottak egy karaktermenüt, ahonnan választhattál, hogy ki vagy mi szeretnél lenni, valamint hogy milyen képességeket akarsz magadnak? Ilyenkor a játékosok általában elbizonytalanodnak, majd némi gondolkodás után arra jutnak, hogy "nem tudom, eddig még egyikkel sem játszottam"".

- "Például mi volt akkor, ha az Oblivionnal kezdtél egy új játékot, játszottál három órát, majd hirtelen rájöttél, hogy rosszul döntöttél, kezdhetted elölről az egészet. Az ehhez hasonló helyzeteken kívánunk könnyíteni. Úgy vélem, hogy az irányítás is jobban működik, sokkal elegánsabb lett," - mondta Todd Howard.

A The Elder Scrolls V: Skyrim című RPG játék megjelenése november 11-én várható, PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra.

Azóta történt

Előzmények