Bethesda: Készülnek a Skyrim javítások, ezúttal nagyobb gonddal

Tegnap írtunk róla, hogy a The Elder Scrolls V: Skyrim című RPG játék legújabb frissítése a megoldott problémák mellett újabb hibákat eredményezett. A Bethesda sajnálja a történteket, ígéretük szerint gőzerővel dolgoznak a hibák javításán, valamint mostantól ügyelnek rá, hogy a jövőben kiadásra kerülő patch-ek ne okozzanak újabb kellemetlenségeket.

A Bethesda Blogon közzétett információk szerint jelenleg a következő patch elkészítésén dolgoznak, mellyel kijavítják az 1.2 verzióban felbukkant hibákat. A jövő hét folyamán várható a frissítés érkezése, valószínűleg előbb PC-re, majd hét vége felé PS3-ra és XBOX360-ra is. Ezt követően már csak az ünnepek után fognak kiadni javításokat a programhoz, így gondosan ügyelnek rá, hogy ezúttal ne okozzanak újabb kellemetlenségeket a játékosoknak, amikor kiadják a legújabb frissítést.

Azt követően pedig folyamatosan frissítik majd a Skyrimet, egyre jobbá és jobbá téve azt. Ezek a frissítések PC-re sűrűbben fognak érkezni a Steam rendszerén keresztül, de konzolra is megjelennek nagyobb javítások formájában, amint azt átvizsgálják és engedélyezik a játékgépeket készítő cégek (Sony és Microsoft).

A másik nagy újdonság az lesz, hogy nemsokára közvetlenül a Steam rendszerén keresztül tölthetik majd le a játékosok a Skyrimhez készült modifikációkat. Januártól ugyanis nyilvánossá fogják tenni a játék készítéséhez használt Creation Kit nevű szerkesztőprogramot, melynek segítségével a modderek kiegészítéseket és javításokat készíthetnek a Skyrimhez.

A Steam Workshop keretén belül a felhasználók hozzáférhetnek ezekhez a modifikációkhoz és egyenesen a Valve rendszerén keresztül tölthetik le azokat a játékhoz. Értékelhetik, megoszthatják, szóval népszerűsíthetik egymás között a különféle modokat, hogy melyiket érdemes vagy különösen ajánlott letölteni a játékhoz.

A Steam Workshop és a Creation Kit január elejétől kerül fel nyilvános használatra.

Azóta történt

Előzmények