Bemutatkozott a Conglomerate 451 (PC)

A 1C Entertainment és a RuneHeads a minap bejelenttette vadonatúj játékát, a klasszikus belsőnézetes dungeon crawler műfaj cyberpunk stílussal összemosott evolúcióját. A Conglomerate 451 egy futurisztikus, cyberpunk stílusú RPG-nek készül és hamarosan elérhető lesz a Steam Korai Hozzáférésben PC-n.

A dungeon crawling szerepjátékok rács alapú gyökereiből merítve a Conglomerate 451 a videojátékok egyik legkedveltebb műfajának evolúcióját kínálja a játékosoknak. A Conglomerate városának 451-es szektorában lévő korrupt cégek kiiktatásával megbízott játékosoknak klónozott ügynökök csapatát kell összeállítania, menedzselnie, valamint DNS-üket módosítva fejlesztenie a legmodernebb cybervégtagokkal, implantátumokkal és fegyverekkel ebben az egész városra kiterjedő küzdelemben.

Azonban minden összecsapásnak súlya van. A roguelike elemeknek köszönhetően minden küldetés akár az utolsó is lehet egy ügynök számára, de akár egy lényegtelennek tűnő sérülés is kinőheti magát végleges státuszmódosítóvá, ami hatással lesz arra, hogyan közelíted meg a későbbi harcokat. Ez az jelenti, hogy a játékosoknak számításba kell venniük mindent, a hackeléstől kezdve az ügynökök felszerelésén át egészen személyes R&D részlegük stratégiai használatáig, hogy élve kijussanak.

  • Klasszikus dungeon crawler élmény: Nézz szembe ellenfeleiddel a cyberpunk stílusban tálalt klasszikus, körökre osztott dungeon crawler játékmenettel a legjobb stratégiát megválasztva, kihasználva gyengéit, valamint a legtöbbet kihozva ügynökeid képességeiből.
  • Erőforrás menedzsment: Használd személyes R&D részlegedet újabb technológiák kutatására, valamint új funkciók, képességek és fejlődési lehetőségek feloldására.
  • Több puszta módosításnál: A fegyverek és páncélzatok fejlesztése mellett különböző implantátumokkal is módosíthatod ügynökeid testét, ami teljesen megváltoztatja képességeiket és tulajdonságaikat.
  • Fájdalom és trauma rendszer: Még a legkisebb sérülés is tartós nyomot hagyhat. A harcok során szerzett sérülésekkel az ügynökök végleges traumák kialakulását kockáztathatják, amik végigkísérik őket későbbi küldetéseiken is.
  • Procedurálisan generált helyszínek: Éld át a jövő technológiájával párosított dungeon crawler élményt, miközben szembenézel a procedurálisan generált pályák és küldetések kihívásaival.
  • Ha utolér a halál: Minden küldetésed lehet akár az utolsó is. Fontold meg minden lépésed, mert ha egy ügynök elesik a harcban, örökre elvész.
  • Törd fel a világot: Lépj be küldetésed közben a cybertérbe és hackeld magad versenytársaid elé, hogy kulcsfontosságú információkat szerezve előnyre tegyél szert.