Battlefield 4: Hivatalos PC gépigény

Kezdik kihasználni a DirextX 11.1 nyújtotta lehetőségeket a játékfejlesztők. Ahogy Abu85 kolléga írta pár hónappal ezelőtt, a Windows 8-nak kimutatható előnye van a kifejezetten erre optimalizált játékok esetében. Ilyen lesz többek között a Battlefield 4 is, a DICE ugyanis a Frostbite 3 motorban alkalmazza a D3D11_MAP_WRITE_NO_OVERWRITE funkciót, melynek segítségével tehermentesítik a CPU-t, így mintegy 10% gyorsulás érhető el.

Bár a fentebb említett funkció kihasználásához mindenképp Windows 8 rendszer szükséges, GPU tekintetében bármilyen DX11-támogatással rendelkező darab megfelel, vagyis nem csak a GCN-architektúrás AMD Radeon HD 7xxx sorozat képes kezelni.

A DICE által kiadott minimális és optimális összeállítás listáját megtekinthetitek a fentebb látható képen (Twitteren tették meg a bejelentést). A Battlefield 4 megjelenése október 29-én várható PC-re, PS3-ra és XBOX360-ra, míg a PS4 és XBOX One kiadások a konzolok megjelenésekor válnak elérhetővé.

Azóta történt

Előzmények