Battlefield 3: A PC volt a fő platform, de utána váltottak konzolokra

Battlefield 3-ról szóló hírekkel mostanában Dunát lehetne rekeszteni, viszont ezúttal egy érdekes információra derült fény. A DICE fő menedzsere, Karl-Magnus Troedsson ugyanis egy PSM3-nak adott nyilatkozatában elmondta, hogy a játék fejlesztésének kezdetekor még a PC volt fő platformként megjelölve és nagyjából féltávnál kénytelenek voltak váltani konzolokra.

A DICE főnök elmondása alapján a játékot eredetileg úgy kezdték el fejleszteni, hogy az erős hardverrel rendelkező PC legyen a fő platform, azonban később kénytelenek voltak az XBOX360 és PS3 verzióra fókuszálni, ugyanis ha maradnak a PC-nél, akkor nem tudják időben befejezni a játékot.

"Eredetileg azt mondtuk, hogy a játék főképp PC-re fog készülni, de a fejlesztés közepe táján váltottunk konzolokra, mint vezető platformra, hogy biztosítsuk valamennyi verzió időben történő megjelenését," - mondta Troedsson. "A DICE-nál az az ambíciónk, hogy kihasználjuk valamennyi egyedi felépítésű platform erejét, ezáltal a maximumot tudjuk kihozni a játékból."

"Például a PS3 verzió esetében... én megértem, hogy ha egy modern PC-n látottakhoz hasonlítjuk, akkor nem néz ki olyan szépen. Viszont amennyiben a többi PS3 játékhoz mérjük, beleértve azokat is, melyeket korábban mi csináltunk, akkor azt kell mondjam, nagyon is boldog vagyok azzal, ahogy kinéz a játék. Ha hasonló nézőpontból veszik figyelembe, remélem hogy az emberek is egyetértenek velem ebben."

Az eladások tekintetében azt kell mondjuk, igazuk volt, amikor meghozták ezt a döntést. Ha nem jött volna ki időben mindhárom változat, kétségkívül nem adtak volna el belőle több mint 5 millió példányt az első héten.

Azóta történt

Előzmények