Batman és az Nvidia PhysX

A Batman Arkham Asylum játékszoftverben maga a gamer/Batman szállítja le Jokert a hírhedt Elmegyógyintézetbe a batmobillal, ahol Gordon felügyelő is jelen lesz az őrült átadási ceremóniáján. Az átadás azonban balul sül el, hiszen Joker Arkhamba látogatása előre meg volt tervezve; a dögös Harley Quinn segítségével átveszik a sziget irányítását, Batman kelepcébe kerül, Gordont pedig elrabolják, s a börtönsziget őrültjei természetesen kiszabadulnak, s újra a bohóc szolgálatába állnak. A Sötét Lovag magára marad és lehetőleg észrevétlenül kell majd elérje céljait, mert Joker aláaknázta a szigetet illetve az épületeket bombákkal, a rendőrség pedig tehetetlen. Elsődleges célünk Gordon felügyelő kiszabadítása lesz...

Az Unreal Engine továbbfejlesztett verzióját használó Arkham Asylum magával ragadó játékélményt és változatos játékmenetet nyújt a játékosok számára, hiszen erre még rátesz egy lapáttal az Emmy-díjas Paul Dini író sztorija is. A hangulat leírhatatlan. A PhysX támogatással pedig lenyűgöző grafikát fog ölteni a PC-s port, amely az alanti képeken illetve videón nagyon jól bemutatnak a Rocksteady Studios fejlesztői. A technologia segítségével hihetetlenül interaktív lesz a környezet Batman körül, talán ilyen grafikai illetve fizikai támogatást legutoljára a Strangleholdban láthattunk két évvel ezelőtt: minden bizonnyal a Batman Arkham Asylum látványban is felül fogja múlni azt. A PhysX technológia lehetővé teszi a sötét folyosókat volumetrikus és valósnak látszó köddel való beborítását, amelyen főhősünk úgy fog áthaladni, mintha pókfonalon menne át. A teljes játék tehát e hónapban (szept. 18) fog megjelenni a számítógépes rendszerekre.

PhysX képekért katt ide!

Azóta történt

Előzmények