Az Electronic Arts is nekiugrik a virtuális valóságnak

Az Electronic Arts ugyan nem zárkózott el teljesen a virtuális valóságtól, valójában nem is igazán érdeklődtek iránta, így a vállalat a megfelelő lépések megtétele előtt inkább látni szeretné, hogy mi lesz a piacból. Természetesen a biztonságra játszani nem feltétlenül hibás lépés, így a cég döntése megmagyarázható, ugyanakkor egyre inkább számolni kell azzal, hogy a VR-piac fontos tényezővé növi ki magát.

A fentiekkel kapcsolatban megtudtuk, hogy az Electronic Arts létrehoz egy kisebb technikai csoport a méltán híres Frostbite Teamen belül, amelynek a feladata a virtuális valóság használhatóságának kutatása lesz, illetve ezzel párhuzamosan be kell építeniük a támogatást a Frostbite videojáték-motor valamelyik új verziójába.

Mivel a koncepció még most kezd kialakulni, így konkrét bejelentést a vállalat csak később tesz, illetve már most borítékolható, hogy ha készül is VR-re szabott játék a cég boszorkánykonyhájában, akkor az leghamarabb 2017-ben érkezhet.