Az Angry Birds üdítő népszerűbb mint a Coke vagy a Pepsi

A Rovio képviselője Helsinkiben egy konferencián beszélt arról, hogy az Angry Birds üdítőitalok rendkívül népszerűek Finnországban. A népszerűségük olyan mértékű, hogy az örökös piacvezető Coca-Cola és Pepsi eladásait is sikerült túlszárnyalni. Sajnos arról nem esett szó, hogy ez pontosan mit jelent, hogy az említett gyártók teljes termékpalettáját lekörözik, vagy kifejezetten a kóláról van szó. Számokkal történő alátámasztást sem kaptunk, így meg kell elégednünk annyival, hogy a kevés cukorral édesített és egy kis alma ízzel megbolondított Angry Birds italok jól fogynak a finneknél.

A Rovió tervezi, hogy hamarosan Ausztráliában és Új-Zélandon is bevezeti frissítő italait. A kérdés már csak annyi, hogy mikor pukkan a lufi, ha egyáltalán pukkan.

Azóta történt

Előzmények