Az Aliens vs. Predator is támogatni fogja a DirectX 11-et PC-n

 

AVP header

A hardverek gyors ütemű fejlődésével egyre inkább teret nyernek az új technológiák, a játékfejlesztők pedig örömmel használják ki az extra lehetőségeket a szebb látvány eléréséhez. A Rebellion új Sci-Fi FPS-ében pedig különösen fontos a látvány, hiszen az Alien-ek és/vagy Predatorok elleni harcban csak úgy jön át az igazi rettegéssel teli hangulat.

Chris Kingsley, a Rebbelion vezető technikusa elmondta: "A DirectX 11 lehetőséget teremt soha nem látott grafikus fejlesztésekre: a Shader Model 5.0 jobb árnyékokat és részletesebb karakter- és környezetmegjelenítést eredményez, a frame rate problémákat kizárva. Biztosak vagyunk abban, hogy olyan játékot tudunk átadni a rajongóknak, amilyenre mindig is vágytak, és amelyre büszkék lehetünk."

Chris Southall, a SEGA Europe technikai vezetője hozzátette: "A DirextX 11 PC-n való megjelenése és az új DirectX 11-es grafikai hardverek, a megnövelt sebesség, realizmus és valósághű renderelés azt jelenti, hogy sokkal többet tudunk elérni egy videojátékkal, mint bármikor ezelőtt. A SEGA örül annak, hogy együtt dolgozhat a Rebellionnal és az AMD-vel ezen új technológia használhatóságának kialakításában az Aliens vs. Predator című játékban. Érezzük, hogy a partnereink igen különleges dolgot készítenek. Az Aliens vs. Predator a SEGA valaha elkészült legjobb címe lesz, és boldogok vagyunk, hogy ez az első DirectX 11 játékok egyike lesz."

Azóta történt

Előzmények