Az Activision eltávolította a PS3 és PC logókat a Black Ops hirdetéseiből

A Call of Duty: Black Ops című játékban a Treyarch eddig minden olyan hiányosságot pótolni igyekezett, amire panaszkodtak a játékosok a Modern Warfare 2-ben (LAN, moddolás, stb.).

Azonban most az Activision egy olyan lépésre szánta el magát, aminek sem a PC-sek, sem a PlayStation 3 tulajdonosok nem fognak annyira örülni. A legfrissebb UK  Rock magazinban megjelent Call of Duty: Black Ops hirdetésből ugyanis eltűnt mindkét platform logója, egyedül az XBOX LIVE virít büszkén a készítők neve mellett:

A hirdetés tanulsága szerint a Call of Duty: Black Ops legújabb videóját ma fogják bemutatni, az Anglia - Bulgária nemzetközi futballmérkőzés félidejében. Egy másik reklámra az egyik játékokkal foglalkozó újságban találtak rá, melyben hatalmas betűkkel közlik a Black Ops megjelenési dátumát (2010.11.09), alul pedig ismét csak az XBOX360 és XBOX LIVE látható:

A dolgokat tetézi, hogy egy nemrég indult pletyka szerint állítólag elsejétől lehet jelentkezni a hamarosan induló, XBOX-exkluzív Black Ops multiplayer bétára, de a Treyarch emberei ezt gyorsan cáfolták is, mondván, hogy kizárólag cégen belüli teszteket terveztek, és jelenleg már az Activision összes embere ezerrel tolja a játékot. Nyilvános béta nem is lesz.

Hogy most ebben a Microsoft keze van, vagy az Activision főnöke irányítja a szálakat a háttérből, azt nem tudni. Annyi viszont biztos, hogy sok zöldhasú dollár cserélt gazdát miatta.

Azóta történt

Előzmények