2019. szeptember 16., hétfő

Gyorskeresés

Alfa állapotba került a Dragon Age: Inquisition

  • (f)
  • (p)
Írta: | | Forrás: VG247.com

A játék írója, David Gaider egy blogbejegyzésben számolt be róla, hogy a tartalom kész, most már csak a végleges formát kell kialakítani.

Számomra az idei esztendő egyik legjobban várt játéka a Dragon Age: Inquisition, amivel a BioWare remélhetőleg kiköszörüli a második rész okozta csorbát a franchise - és a csapat - hírnevén. Szerencsére amit eddig láttunk a készülő játékból, az alapján erre meg is van minden lehetőségük, most már csak rajtuk múlik, hogy a végeredmény is olyan legyen, mint az eddig látott felvételek.

A játék írója, David Gaider egy blogbejegyzésben számolt be róla, hogy immár elkészültek a teljes tartalom megírásával, vagyis mostantól alfa státuszba lépett a Dragon Age: Inquisition. Persze még rengeteg munkát kell elvégezniük a készítőknek, most következik az az időszak, amikor az elkészült részeket összekovácsolják. Habár David Gaider elmondása szerint még készülnek újabb tartalmak, de a hangsúly immár azon van, hogy kialakuljon a végleges formája a játéknak.

Hirdetés

Azt is hozzátette, hogy a játék ezen állapotában történnek meg a nagyobb tartalmi vágások is, ugyanis most még van idejük, hogy a kiszabott részek helyére mást építsenek be - egyben a történetet is át tudják írni a megváltozott tartalomhoz illően. David Gaider elmondása szerint ezekre a vágásokra azért van szükség, hogy nagyobb teret engedjenek a fontosabb, hangsúlyosabb részek számára, míg a kevésbé lényeges történések háttérbe szorulnak.

A Dragon Age: Inquisition írója szerint ez egy nagyon stresszes időszaka a fejlesztésnek, hiszen úgy kell egy működő egésszé kovácsolni a játékot, hogy az közben hemzseg a bugoktól, ráadásul a kivágott részeket is pótolniuk kell. A fejlesztők sem szeretnek tartalmakat kivágni a programból, hiszen minden csonkítás után úgy érzik, romlik a játék minősége. Ha sokmindent vágnak ki, akkor már tiszta borzalomnak tűnik az egész, legalábbis amíg nem emlékeznek rá, hogy minden játék átesik ezen, és az alternatíva ilyenkor már az, hogy végeznek-e időben, vagy egyáltalán el sem fog készülni a játék.

David Gaider azzal zárta a mondandóját, hogy a játékfejlesztésnek ez az a fázisa, amit a rajongók a legkevésbé értenek meg. Szerinte ugyanis ők azon vannak fennakadva, hogy milyen színűnek kellene lennie a vitorláknak, miközben a hajótestet önti el a víz. Az ő szempontjukból ez furcsa disszonenciának tűnik.

A Dragon Age: Inquisition című játék megjelenése a jelenlegi tervek szerint október 7-én lesz, PC-re, PS3-ra, PS4-re, XBOX360-ra és XBOX One-ra.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.