A Visceral megvédte a Dead Space 3 PC portját

Sok PC játékost felbosszantott a Visceral Games legutóbbi kijelentése a Dead Space 3 PC változatával kapcsolatban, miszerint csak egy szimpla konzolportot kapunk, nagy felbontású textúrák és DirectX11 támogatás nélkül. Steve Papoutsis, a Visceral Games ügyvezetője egy Shack News oldalnak adott interjújában elmondta, hogy nem érti a játékosok felháborodását. Azért nem fog különbözni a PC verzió a többitől, hogy pontosan ugyanazt a nagyszerű élményt élhessük át, mint a konzolosok.

- "Eléggé zavarba ejtőnek találom, hogy a kérdés egyáltalán felmerült," - mondta Steve Papoutsis. "Szó sincs arról, hogy kevésbé fontos lenne számunkra a PC verzió, éppen ellenkezőleg: nagyon is sok figyelmet kap. Viszont a PC egy teljesen más platform. Fejlesztőként pedig azt szeretnénk elérni, hogy játékaink, amennyire csak lehetséges, ugyanazt a nagyszerű játékélményt biztosítsák minden egyes platformon."

Steve Papoutsis elmondta azt is, hogy ők általában konzolos játékokat készítenek, ezért fontosnak tartják, hogy ne legyen eltérő minőségű egyik platformon sem az adott játék. Így ráadásul a felhasználók sem panaszkodnak azért, mert az ő gépükön sokkal csúnyább vagy rosszabb a játék, mint a másikon. Mindenhol egységes minőséget kapnak, mind látvány, mind hangulat tekintetében.

Magyarán, a Visceral Games szerint, ha a PC kiadásba került volna DirectX11 támogatás, nagyobb felbontású textúrák és egy rakás extra effekt, azzal tönkretették volna a számítógépes játékosok örömét, hiszen akkor már nem azt az élményt nyújtaná a program, amit elvárnánk tőle. Ráadásul - és szerinte ez a fontosabb - legalább egyik tábor sem mutogat a másikra, hogy azon sokkal szebb vagy jobb a játék, mint náluk.

Azóta történt

Előzmények