Szeretjük, ha a fejlesztők nyilvánítják ki a véleményüket egy-egy hardverrel kapcsolatban, mert ők tényleg belelátnak a kulisszák mögé. A GamingBolt rendszeresen meg szokta interjúvolni a Frozenbyte Games-t, most a Wii U hardverével kapcsolatban kérdezték meg őket, hogy mennyire volt nehéz leportolni a papíron gyengébb hardverű Nintendo konzolra a Trine 2-t.
"Semennyire." válaszoltak, amikor kíváncsiak voltak a lassabb processzor okozta hatásokra a portolás során. "Az egész architektúra remekül fut és képesek voltunk felemelni a Trine 2 művészetét egy magasabb fokra a többi konzolhoz képest."
"Tehát a portolás nem kérdéses, továbbá ez egy jó kiindulási alap a jövőbeni fejlesztésekhez. Talán egyesek nagyobb ugrást vártak a nyers erő terén, de a végén úgy vélem, hogy a legtöbb fejlesztő egészen kényelmesen fog mozogni a rendszerben."
Hiszik hogy a Wii U egy csomó potenciállal rendelkezik, de megemlítették, hogy a Nintendo többnyire a saját és 1st party igényei alapján tervez egy konzolt, a saját normái alapján.
"Abszolút, de megint egy radikálisan másik irány, amit a Nintendo mindig is ismert. Létrehozzák a saját alapjaikat és hatalmas IP-kel támogatják meg, hogy kiaknázzák az új konzolok rejtett erőtartalékait... Szerintem a Nintendo ezt valósítja meg az összes címükben, függetlenül az aktuális processzor vagy grafikus chip teljesítményétől."
Mindenesetre, ha már most a launchnál hozzák a 3rd party fejlesztők a jelenlegi generáció jobbik szintjét, akkor érdemes lesz várnunk az elkövetkező, főleg belső fejlesztésű címekre.
A képek kattintásra nagyobbodnak.