A Bethesda kifigurázza a japán RPG-ket

A nyugati és a japán RPG játékok nagyban különböznek egymástól, lényegében összekeverhetetlen a két stílus, de a JRPG-k esetében egyre inkább megfogalmazódó kritika, hogy nem tudnak megújulni. A Bethesda pont ilyen kritikákat használ fel a japán reklámkampányban amiben a Fallout: New Vegast népszerűsíti. Néhány japán játékost állítottak táblákkal a kezükben a fényképező elé, és ezt rakták egy poszterre.

A táblákon olyasmi feliratok olvashatóak, hogy a japán RPG-k esetében a főhősnek egyedül a gonoszt kell legyőznie, vagy éppen túlságosan a fotórealizmusra hajtanak, de felmerül a a túlzott linearitás és a történetek monotonitása is.

Hogy ezzel mennyire sikerül a japán közönséget megnyerni azt nem tudni, majd az eladások mennyisége esetleg megmutatja mire jutott a Bethesda ezzel a támadó stratégiával.

Azóta történt

Előzmények