2016. május 24., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Tesztek » PC rovat / Xbox One rovat

Polychromatic teszt (Xbox One)

  • (f)
  • (p)
Írta: |

A kétkaros lövöldözős játékok műfajában szinte lehetetlen újat mutatni – egy kis indie stúdió ezért nem újjal, hanem kicsit mással próbálkozott, a végeredmény pedig nem rossz.

Hirdetés

Vissza az alapokhoz

Az utóbbi években a kétkaros lövöldözős játékok (idegen szóval twin-stick shooterek) műfaja egész kis szubkultúrát alakított ki magának, köszönhetően a független játékfejlesztés előretörésének. De az olyan klasszikusok által meghonosított műfajt, mint például a Robotron 2084, kétségtelenül a Geometry Wars sorozat keltette új életre, amely egyúttal mindent ki is hozott a zsánerből, amit lehet. Éppen ezért van nehéz dolga egy olyan fejlesztőnek, aki ebben akar nagyot alkotni. Az ismeretlen nevű Brushfire Games azért megpróbálkozott vele.

Polychromatic Xbox One

A Polychromatic nem játékmenetével próbál újítani, inkább a körítés az, ami kissé más mint máshol. A már említett Geometry Wars sorozat rikító neonfényei helyett a két amerikai fivér (igen, a fejlesztő „cég” két embert számlál) játéka pasztellszínekkel dolgozik, és az egész akciónak kissé rajzos hatást kölcsönöz. Emellett a zenei aláfestés is kiemelkedő, egészen más stílust képvisel, amit a „nagy testvér”.

Játékmódból mindössze hármat kapunk, ezek mindegyike közvetlenül a főmenüből érhető el. Az Endless, vagyis végtelen módban adott számú élettel kell minél tovább húzni az akciót, és minél magasabb pontszámot elérni. A Timed, azaz időre zajló módban végtelen életünk van, viszont csak két percünk, amit a hullámokban támadó ellenfelek kilövésével hosszabbíthatunk meg. Végül ott az egyéletes játékmód, amiben nincs semmi trükk, az első halálig küzdünk. Mindhárom módban kizárólag az elért pontszám a lényeg, amit könnyen összemérhetünk a világranglistákon barátainkkal, illetve a világ legjobbjaival.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Clockwork Tales: Of Glass and Ink teszt (Xbox One)

    Egy gőzzel hajtott, érdekes világ, és jó néhány ügyes fejtörő várja az Xbox One tulajokat ebben az olcsó, de igényes kalandjátékban, elsődlegesen mobilos fejlesztőktől.

  • Mystery Castle teszt (Xbox One)

    Ravasz fejtörők, kedves humor, és a klasszikus videojátékok hangulata lengi át a Runestone Games fejlesztését, ami az okostelefonok után most Xbox One-ra is ellátogat.

Előzmények

  • Elite: Dangerous teszt (Xbox One)

    Xbox One-ra is elkészült a Frontier Developments űrszimulátorának végleges változata, érdemes górcső alá venni, mire számíthatnak a konzolosok ebben a sci-fiben.

  • Inside My Radio teszt (Xbox One)

    Különböző zenei stílusok és a platformer műfaj kereszteződéséből jött létre a Seaven Studio legújabb játéka, ami azonban távolról sem lett tökéletes.

  • Bridge Constructor teszt (Xbox One)

    Az utóbbi idők egyik mobilos sikerjátéka mostantól Xbox One-ra is elérhetővé vált, ennek köszönhetően már kontrollerrel a kézben is próbára tehetjük mérnöki képességeinket.

  • Spectra teszt

    A Gateway Interactive egy végtelenül egyszerű, mégis szórakoztató és kemény ügyességi játékkal próbál nevet szerezni magának Xbox One-on. Megnéztük, hogy mennyire sikerülhet ez nekik.

Gyártók, szolgáltatók

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.