Hardware: Rivals teszt

Látványos, de megunható küzdelmek

Az irányítást nem minden esetben mondanám könnyűnek, a tanknál és a FAV-nál is szükség van időre, mire a kezünk rááll úgy a joystickra, hogy méltó ellenfelei lehetünk másoknak. Az egyikkel ugyanis megyünk jobbra-balra, a másikkal pedig a fegyvereket állíthatjuk a megfelelő helyzetbe, és ennek megfelelően kanyarodik egyébként a jármű is, vagyis két dologra kell egyszerre figyelni. A játék persze valamennyit segít, amikor valakit megcélzunk, akkor piros kockában jelzi, ekkor azonnal lehet tüzelni. Talán a gombokat is jobban ki lehetett volna használni, elég kevés billentyűt kell nyomogatni.

Röpködnek a golyók, gyorsan kell reagálni
Röpködnek a golyók, gyorsan kell reagálni [+]

A hangokkal nem vagyok még teljesen elégedett, több lehetne a vizuális effekt is, de nekem nem nyerte el a tetszésemet sem a robothang, ami mindegy fontosabb momentumról beszámol (első lövés, szuperfegyverek aktiválása stb.), sem pedig a karakterek örvendezése, kevésbé érthető és egyáltalán nem változatos. Akárhogy is, a Hardware: Rivals egyik nagy előnye és egyben hátránya, hogy teljesen online. Nekem mindig voltak és vannak fenntartásaim, hogy miért nem lehet osztott képernyős módot is belerakni a játékokba, hiszen ugyan itt jó dolog elbújni és lesből támadni, mégis én szívesen látnám, ahogy a mellettem ülő haverom ordibálva kap ki tőlem. Ettől még jó, hogy nem robotokkal és gépes csalásokkal találjuk szembe magunkat.

Egylövéses halál...
Egylövéses halál... [+]

A Challenge módot mindenképpen csak ajánlani lehet, de az borzalmasan idegesítő, hogy csak akkor lehet nekilátni, ha barátokat szerzünk a weben, addig a rendszer nem engedi egyik kipróbálását sem. Az egyszerű grafika számomra nem tragikus dolog, mondjuk ha már lefejlesztek valamit, főleg PS4-re, ennél egy kicsit szemkápráztatóbb dolgot készítenék, a legdurvább pedig tényleg az, hogy óriási különbséget nem lehet felfedezni a lassan 14 évvel ezelőtti részhez képest. Egy szó mint száz, el lehet lenni ezzel a játékkal, illetve vannak tényleg nagyon izgalmas küzdelmek, de az adrenalin hamar visszatér a szokásos mederbe, és onnantól már csak a háttértárból fog feleslegesen elcsípni pár gigabájtot a gém.

Pro:

  • Pörgős játékmódok;
  • jót tesz neki, hogy online megy, bár....

Kontra:

  • Könnyen ellaposodhat és monotonná válhat;
  • kevés választható ember és jármű;
  • a grafika a régi kort idézi;
  • és mégiscsak kellene bele offline mód is.

55

Legendd

Azóta történt

  • Hitman teszt (PS4)

    Továbbra is csendben, különféle eszközök garmadájával kell likvidálnunk a célszemélyeket, a küldetések izgalmasak, a grafika is szépre sikerült, szívünk szerint egyszerre akarnánk az összes epizódot.

  • Alienation teszt (PS4)

    A Housemarque fejlesztése kiváló ajánlat lehet azoknak, akik csodás látványvilágra, izgalmas küzdelmekre és pörgős játékmenetre vágynak, vagy csak kipróbálnák a shoot 'em up stílust.

  • Shadow of the Beast teszt (PS4)

    A gyönyörű grafikával, villámgyors játékmenettel és sok vérrel operáló játék egyszerre mutatja meg, hogy milyen egy jó remake, illetve azt, hogy miért nincs szükség ilyesmire.

  • Sherlock Holmes: The Devil's Daughter teszt (PS4)

    Visszaugrunk megint bő száz évet, hogy újabb rejtélyeket oldjunk meg. A korhű környezet még mindig jól néz ki, a játék sem könnyű, de ne várjunk csodát tőle.

Előzmények

  • NBA 2K16 teszt

    A népszerű kosárlabdás sorozat immár a tizenhetedik részét éli meg, még jobb lett a grafika és az irányíthatóság, több lett a show elem és a csapatkínálat is jóval bővebb lett. Az eddigi legjobb NBA játék?

  • Until Dawn teszt

    A kizárólag PlayStation 4-re elérhető horrorjáték látvány- és hangvilága magával ragadó, a fejlesztők odatették magukat. A színészi játék példás, a többszöri újrajátszás lehetősége még ennél is jobb dolog.